mardi 28 février 2017

Platform Boots

I always feel that if you’re gonna be uncomfortable and unhappy in something, just because you think it’s in or it’s chic, I would advise you to be happy rather than well-dressed. It’s better to be happy.” — Iris Apfel

Good Morning ladys , how are you ? 
so there is an interesting kind of shoes trending right now and it's the platform boots 
these boots look so cool although i have never worn them or i can't even wear them cause i'm too tall already
but i want to make an article about them for th people who do wear them or at least can wear them 
so for today's blog post i've prepared for you 5 outfits as always with 5 different platform boots and i hope that you find this article helpful  

outfit n°1 :


outfit n°2:


outfit n°3:


outfit n°4:


outfit n°5 :


so this is gonna be it girls for this article i know it was a little bit short but i hope you liked it anyways 
don't forget to leave me your opinions and suggestions in the comments 
see you later 

11 commentaires:

  1. J'ai une préférence pour les 3 et 4 !

    Des bisous

    RépondreSupprimer
  2. Une petite préférence pour la 4 :) !

    Bonne journée à toi. Bises -

    Manon
    www.chouquettes-mascara.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Je suis contente que tu a aimer ces tenues

      Supprimer
  3. Coucou ma belle, j'espère que tu vas bien ! J'adore les outfits 2 et 5 !
    Bonne journée
    Bizzz Deltrey
    http://deltreylicious.com

    RépondreSupprimer
  4. Hello ! J'aime bien les Looks 4 & 5 ! En tout cas, j'aime beaucoup les boots platforme c'est confortable et stylé ;D
    Bise, à Bientôt
    Marine (DeuxAimes)

    RépondreSupprimer
  5. Nice selection !

    http://clothespaper.com

    RépondreSupprimer
  6. Coucou !
    Vraiment sympa que tu écrives en anglais !
    Bref je suis fan de la tenue 4 ;)
    J'ai très envie de refaire toute ma garde robe c'est affreux !!!
    Bisous
    Marianne

    RépondreSupprimer
  7. Je suis AMOUREUSE de toutes les tenues awwww ♥

    - Audrey M.
    www.audreymarianne.com

    RépondreSupprimer
  8. Ohlala! ça me rappelle mon adolescence! C'était le genre de chaussure que j'adorais. C'est tellement confortable (pour des chaussures à talons bien sur^^)! Je succomberai peut être à nouveau à la tentation des platform boots cet Automne :)
    Bisous et bonne aprem
    Mimi

    RépondreSupprimer

❀ Laissez un petit mot ❀

Merci pour vos commentaires ♥