mercredi 9 août 2017

My Summer Playlist ( Part 2 ) đŸŽ”

“Music gives a soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination and life to everything.”
― Plato

Hey girls i'm back and i hope you're having a great day .
so as i always say i really really love music i can't survive a day without listening to music it's literally my life and it makes everything ten times better ,
and lately i've been obsessed with making a playlist for everything .
and since my favorite songs change like every week i wanted to do un updated summer playlist since i did one in the beginning of the summer you can check it out here 
and i always like sharing with you my favorite songs and my favorite artistes .
So here are the songs that i've been jamming to at the moment ,
and i hope you like this article . 

***

Coucou les filles, je suis de retour et j'espÚre que vous passerez une excellente journée.
donc comme je dis toujours que j'adore vraiment la musique, je ne peux pas survivre un jour sans écouter de musique, c'est littéralement ma vie et ça rend tout dix fois mieux,
Et derniÚrement, j'ai été obsédé par la création des playlists pour tout.
Et comme mes chansons préférées changent a peu prÚs chaque semaine, j'ai voulu faire une mise a jour a ma derniÚre playlist depuis que je l'ai fait au début de l'été, vous pouvez la voir ici
Et j'aime toujours partager avec vous mes chansons préférées et mes artistes préférés.
Donc, voici les chansons que j'Ă©coute non stop ,
Et j'espĂšre que vous aimez cet article .

1- Dj Khaled Ft Rihanna & Brayson Triller - Wild Thoughts


2- Alex Aiono and William Singe - Same girl (cover)


3- Marron 5 ft Future - Cold 


4- Zedd ft Liam Payne - Get Low 


5- Childish Gambino - Redbone 


6- Drake - Signs 


7- Kendrick Lamar - Humble 


8- Future ft Rihanna - Selfish 


9- Halsey - Now or never 


10- Marian Hill - Down 


so this is gonna be it for today , i hope you liked this playlist 
don't forget to leave me your opinion and suggestions in the comments 
see you later !


Donc, ça va ĂȘtre tout pour aujourd'hui, j'espĂšre que vous avez aimĂ© cette playlist N'oubliez pas de me laisser votre opinion et vos suggestions dans les commentaires
Ă  bientot !


1 commentaire:

  1. Coucou,
    Sympa cet article ! Merci pour les découvertes musicales :)
    Bises, Clarisse

    RĂ©pondreSupprimer

❀ Laissez un petit mot ❀

Merci pour vos commentaires ♥